Kayama 2011.10.10. 17:55

Panther...

Tam, taram, taram-taram-taram-taram-taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, tarararam...
The Pink Panther - avagy A rózsaszín párduc (zenéje). De most nem erről van szó.

Belebotlottam egy cikkbe a JETfly Magazin oldalán. A cikk szerint 

 "A bolgár haditengerészet átvette első Panther helikopterét"

A cikket a címre kattintva lehet elolvasni - és még sok más érdekességet is, a repülés világából. Azonban nekem ez a helikopter keltette fel a figyelmem.

Alapjában véve szimpatizálok a helikopterekkel, szimulátorban is előszeretettel birkózom a kezelésükkel. Kétségtelen, hogy jobban kedvelem a kerekekkel rendelkező modelleket, de a csúszótalpasokkal is elboldogulok - legfeljebb szikrázik a gurulóút :)

A helikopterek "családján belül" még inkább figyelgetem a katonai helikoptereket, de mindemellett az Eurocopter modelljeivel szoktam szemezni. Tetszenek. A Panther pedig eurocopter-családtag. Ennek örömére - hirtelen felindulásból - felkerestem az Eurocopter hivatalos oldalát. Kíváncsi lettem, mit lehet tudni erről a csinos kis jószágról. 

(folyt. köv. este tíz után..) - Addig is, míg mindent megtudok erről a kis szépségről, íme egy kis játék. Nekem mondjuk szükség volt rá egy kiegészítő plugin-re.

Eurocopter Szimulátor

...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr453292255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása