Kayama 2011.05.26. 21:11

Oktatás van :)

Igaz, hogy nem tudtam az elejétől kezdve jönni, de most, jelenleg IVAO-s oktatáson "ülök". Nagyon örülök ennek, mert sokat felejtettem, és ezek a fejtágítók mindig jók voltak - és azok most is :)

Igaz, hogy ATC oktatásként lett meghirdetve, de kicsit keveredik az ATC- és pilóta-téma.

Remélem, most már gyakrabban és aktívabban jelen tudok lenni ezeken az alkalmakon. Istenkém, hol vagyok én még attól, hogy így, csípőből tudjak ennyi mindent...

Na, megyek vissza ;)

Van egy pont, amiben nem tudok okos lenni... Az oktató kérdez ezt-azt-amazt... Nekem viszont nyitva van adott témánál a kézikönyv... Az vajon ér, ha onnan nézem ki a választ?........

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr982935248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása