Kayama 2012.07.15. 00:16

A Skanzen angyalai

A Ferihegyi Skanzenben tevékenykedő különleges önkéntes kis csapatról írtam már. Arról is, hogy Malvinkával miféle csodát tettek. Új ruhát adtak rá, szeretgetik, gondozzák, újra dobogtatják Malvinka két kis szívét is, ráadásul mindezt azért, mert szeretik. De nem csak Malvinkával bánnak gyengéden, hanem a Skanzen többi lakóját is szeretik. Legyen a lakó Iljusin, Tupoljev, vagy JAK, ők, a Skanzen angyalai mindegyik repülőgépre odafigyelnek.

Különleges élményben lehetett részem... Bár még életemben nem repültem, és egy ideje a virtuális repülést is mellőznöm kell, elképesztő élmény volt ülni a pilótafülkében, a srácokkal együtt kapcsolgatni, életre kelteni a műszereket. Bár ez így most, leírva, kicsit nagyképűen hangzik, mégis így éreztem, így gondolom. RZ rendületlenül mondta, mutatta, mi micsoda, és a többiek is tették a dolgukat. Ellenőrizték a műszereket, kicserélték, bekapcsolták, felkapcsolták... 

Egy ideje már figyelgetem az ügyködésüket. Őszintén csodálom és tisztelem az elszántságukat, a hozzáállásukat, és mindazt a munka-mennyiséget, amit már eddig is belefektettek ebbe az egészbe. Lehetőségem adódott betekinteni abba, hogyan próbálják életre hívni a különféle műszereket. Pillanatok alatt magával ragadott a hév, hogy figyeljem, próbáljak rájönni én is, melyik műszer, melyik kapcsoló vagy melyik lámpa miért, vagy miért nem működik.

Rendszereznem kell az élményeket, át kell böngésznem a fotókat, amiket készítettem. Van egy álmom, ami egyre elérhetőbb, egyre megfoghatóbb. Találtam olyan embereket, akik képesek segíteni abban, hogy el is érjem az álmom. Egy-két dolgot még ki kell találnom, egy-két emberrel még beszélgetnem kell.

A Skanzen angyalai már megtették a szükséges lépéseket. Nekem pedig nincs más dolgom, mint fogni a tollat-papírt, vagy a klaviatúrát, és megtenni azt, amit tudok, amit szeretek - írni.

Kék eget Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr114657140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RZoli86 2012.07.15. 14:11:45

Igazán köszönjük, a csapat nevében! Pár fotót azért szívesen látnánk! :)
süti beállítások módosítása