Kayama 2012.06.13. 10:59

Malvinka és Ancsa

Találkoztam két különleges hölgyeménnyel... Illetve........

Malvinka és Ancsa az a két hölgy.

Ráadásul, úgy ISTENIGAZÁBÓL, szemtől szemben még nem is találkoztunk, de mégis... Beléptek az életembe, beléptek a gondolataimba. Elindítottak egy különleges úton...

Döntöttem.

Malvinka történetén már régóta tűnődtem, csodáltam a csapatot, akik annyi mindent megtettek érte... Malvinka, vagy más néven HA-MAL, az a bizonyos Il-14-es, aki a Ferihegyi Skanzenben lakik, az elmúlt időszak alatt főnixmadár-szerű sorsot tudhat magáénak. Gondos kezek ápolták, újra festették, gyógyítgatták műszereit és hajtóműveit - és sikerrel jártak. Malvinka mindkét hajtóműve feldübörgött, több mint 20 év után...

Aztán hallottam Ancsáról is... Ancsa egy AN-2 típusú, jobb sorsra érdemes gépmadár, és őt is szeretné egy lelkes csapat újra formába hozni... 

E két különös, különleges "hölgy" olyan szinten megihletett, hogy döntöttem. Grafomániámat, iromániámat a köz szolgálatába állítom, és könyvet írok a "Lányokról", és a csapatokról, akik felkészültek arra, hogy csodát tegyenek ezzel a két repülőgéppel...

Könyvet írok róluk. Elképesztő módon megszállt ez a gondolat, és alig várom, hogy tettlegességig fajuljon. Amint tudok, megyek a Skanzenbe, beszélni Malvinka tündéreivel, aztán Ancsa megmentői jönnek :)

Drukkolj, kedves Olvasóm, hogy véghez tudjam vinni az álmomat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr564585270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása