Kayama 2022.06.10. 09:49

Hogyan s miért?

Amikor sok éve (a 2000-es évek elején, te jó ég!!!) elhatároztam, hogy blogot indítok a repülés világával kapcsolatban, nem volt konkrét tervem, csak a saját gondolataim, élményeim összegyűjtése, grafomániámnak engedve, valami maradandóbb formában. Akkortájt talált rám a szimulátorozás, a virtuális repülés és virtuális légi irányítás varázslatos világa is. Megismerkedtem az IVAO-val, az MS FS2004 flight simulatorral, és sok nagyszerű emberrel. Jó pár évig életem részét képezte ez a világ. Sőt, akkoriban még a blog négy darab tiszteletjeggyel is megajándékozott, amely életem első, kecskeméti airshow-jára is eljuttatott... Hatalmas élmény volt, két kicsi gyerkőccel, babakocsival... De csodálatos volt :)

Azóta eltelt pár év, más irányba terelődtek a gondolatok, de úgy tűnik, most újra lehetőséget kapok ennek a varázslatos világnak a megismerésére, mind technikai, mind műszaki oldalról, de akár bármilyen érdekesség szempontjából. Jelenleg nem látom még, hogy újra szimulátorozni, repülni, irányítani fogok-e, tudok-e majd, de ezt sem engedtem el még teljesen.

Az biztos, hogy sok érdekes téma pihen a fiókban, vagy épp jön szembe bárhol, legyen az múlt, jelen vagy jövő. Addig is egy javaslat: ha van, ami érdekel, és szívesen foglalkozunk vele, de épp nincs időnk, ne hagyjuk elveszni... :)

Addig is, míg újra jelentkezem, egy cuki videót hoztam :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr7717853291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása