Azt már tudjuk, hogy az embereknek (sőt, az állatoknak is) vannak álmaik. Mindenkinek más álmai vannak. Szokványosak, felejthetőek, vagy épp szívszorítóak. Helyzettől, átélt dolgoktól, nagyon sok mindentől függ, hogy ki miről álmodik, vagy hogy épp milyen álmai vannak. 

Tehát, álmok. Nekem is vannak, természetesen. Ilyen álom például, hogy könyvet írok, a repüléssel kapcsolatban. Adódott egy igazán izgalmas téma, ráadásul két irányban is el tudok indulni ezzel kapcsolatban. Minden vágyam, hogy ez az álmom valóra váljon.

A készülő könyvem kapcsán, az egyik téma apropójából kifolyólag olvastam egy kis történetet, egy kis mesét. Egy repülőgép, egy An-2 típusú kis gépmadár álmairól... Ancsika álmairól. Mivel én is lelkes csodálója vagyok az eget szelő gépmadaraknak, ez a kis történet az "Ankettessel" kapcsolatban, megérintett... El is határoztam, hogy Ancsika története külön könyvet érdemel. Ezzel a kis mesével kellene kezdeni a könyvet. Annyira illik az egész elképzelésembe, abba, amit szeretnék megírni.

Megkérdeztem a kis mese íróját, mit gondol a dologról. Nem tiltakozott :D Szegény feje... Még nem tudja, hogy rövidesen megszállom őt egy rakás kérdéssel... És alaposan utána kell néznem annak is, hogy ez a típus milyen tulajdonságokkal, milyen adatokkal is rendelkezik.

Ancsika! Őszintén remélem, hogy a Te álmod, és az enyém is, valóra válik. Hiszem, hogy így lesz! Te már igazán jó kezekben vagy, én pedig látom az utamat, amin csak járni kell, egyik lépést a másik után (vagy előtt?)...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr364687677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tjozsef 2012.08.04. 13:33:56

Szia Kayama

Gratulálok az álmodhoz biztosvagyok abban hogy ez nem csak álomfog maradni.
Kívánom mihamarabb elkezd az álmod megvalósítását.

Üdv Józsi

Kayama 2012.08.05. 00:17:04

@tjozsef:
Köszönöm szépen, kedves Józsi!
Azon leszek, hogy mielőbb megvalósuljon :)

Kayama / Maya
süti beállítások módosítása