Idén eljutottunk a repülőnapra, ami azóta is vissza-visszatérő kellemes borzongással járó élményeket okozott szerintem nem csak nekem, hanem kis családomnak is. Lesz róla idén is DVD, aminek elkészült már a rövidfilmje :)

Nekem meglesz :) Tehát, amiről lemaradtunk (az olaszok, vagy ki tudja még, mi), azt is megnézhetjük :) Remélem, legközelebb is ott leszünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr252233697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.08.19. 21:27:50

Kár, hogy a gyilkológépek engem nem vonzanak. Vagy a GA-gépek, vagy a nagy utasszállítók.

Háború helyett meg... tudjátok.

Kayama 2010.08.19. 21:51:15

@immortalis: Szerintem nem baj, ha téged nem vonzanak... Engem a nagy utasszállítók nem izgatnak igazán... Ezért is vagyunk mások :)
A vadászokban talán az összetettségük fogott meg leginkább, illetve az a tudat, hogy "In the real world" soha a büdös életben nem lenne sanszom ilyen masinát vezetni... Nem, mintha utasszállítót igen... De mégis... :)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.08.19. 22:46:59

@Kayama: sansz mindig van. Sosem tudhatod, mit hoz az élet...

Kayama 2010.08.21. 18:23:47

@immortalis: Igazad van... "Never say never.." Ha a repnapra eljutottam tiszteletjeggyel, innen már csak egy lépés (igaz, annak meglehetős) a gépvezetés ;) De, tényleg nem tudni, mit hoz az élet... :)
süti beállítások módosítása