Tegnap este meglehetősen elszántan ültem le a gép elé este. Repülni vágytam. Ha csak virtuálisan is, de kiszakadni a mindennapok mókuskerekéből. Elhatároztam - és reméltem, hogy nem jön közbe semmi gubanc.

Az internet-kapcsolatom vitt némi akciót a dologba, mert ingataggá vált, azonban, mire a tényleges online repülésig eljutottam, stabilizálódni látszott.

Nagyon elhatároztam, hogy akkor most végre körülnézek Djibouti környékén, mégpedig az új szerzemény C210-essel, a Vadlibával. Pontosabban szólva, egy OLYAN géppel. Azt sem bántam volna, ha csak egyedül, társaság nélkül repülök, de nem így lett. Két kedves (nagyképűség lenne azt írnom, pilóta társam, mert a tapasztalataim, tudásom porszemnyi hozzájuk - főleg egyikükhöz - képest) IVAO-s társam is arrafelé repült. Még kisebb idegenvezetésben is részünk lehetett. Megnézhettem Afrika legalacsonyabb pontját, ami egy tó (a világ legnagyobb sótartalmú tava) volt, a neve Asszal-tó, végigrepültünk egy nagyon szép öböl mentén, és egy pici, füves reptér volt a végállomás.

Afrika talán legkisebb országában járva, megfordult a fejemben, mennyire arcpirítóan szegényes (vagy szörnyen megkopott) földrajzi ismereteim vannak. Ennek kapcsán gyorsan segítségül hívtam Wikit, mit is lehet tudni a helyről, ahol terveim szerint gyakran meg fogok fordulni repüléseim kapcsán. Most már tudom, hogy ez az ország, ott, a Vörös-tenger partján mindenképpen nagy kihívás lenne a való életben. Erősen javításra váró angol nyelvtudásommal nem túl sokat tudnék ott kezdeni, hiszen Djiboutiban a hivatalos nyelv az arab mellett a francia, hiszen francia gyarmatról van szó. Ettől függetlenül, így, a "biztonságos távolból" is, megtetszett. Fel fogom deríteni a környéket, a C210-essel.

Közben bőszen ismerkedtem a géppel. Sokmindent kell még megtanulnom - nem csak ennek a típusnak a kezelését, hanem általános, alap dolgokat, amik a repüléshez, a biztonságos és jó repüléshez kellenek. De hát, gyakorlás nélkül nem fog menni, nem igaz? A környék szép, az idő (ha úgy állítom be) remek... Akkor hát mi tart vissza? ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr311515136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása