Ezt vallom én is, mikor valami új, érdekes, izgalmas dologgal találkozom, és még nem tudok róla sokat. Így jártam most is. Bár már három és fél éve vagyok (igaz, jelenleg inaktív) tagja az IVAO-nak, és ez idő alatt rengeteget tanultam a repülőgépekről, a repülésről és a légiforgalmi irányításról, sok mindennel még mindig nem vagyok tisztában.

Többek között olyasmivel, hogy mi a különbség a hajtómű és a motor között. Ugyanis, most felhívták a figyelmem arra, hogy Malvinkának nem hajtóművei, hanem motorjai vannak... Eltűnődtem... Igazából logikus... Igazából, ha belegondolok, tényleg... Hajtómű például a Boeing-en, Airbus-on, meg azokon a madarakon van, amikre azt mondjuk, sugárhajtómű segítségével jutnak el A-ból B-be... A propellereseket pedig motor hajtja... 

Szerintem ez pont egy olyan dolog, aminek rendesen utána kell néznem, nem pedig csak úgy, hirtelen felindulásból leírkálni. Köszi, Gábor! Ez jó dolog, utána nézek! Ugyanis szeretnék a saját szintemen is pontos lenni. Erről (is) jut eszembe... Nem tudna valaki segíteni abban, honnan szerezhetnék információkat arról, hogyan, mi módon végzik az ILS kalibrálást a repülőtereken? Miben más a kalibráló repülőgép, mint egy "általános" gép?

Előre is köszi! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr954659620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása