Kayama 2010.07.01. 12:03

Mirage

A napokban trainerem, a 40-es ellátott egy nagy rakás géptípussal... Olyan géparzenált bocsátott rendelkezésemre, hogy csak pislogok. Kicsit a bőség zavara érzés is kerülget-ne, ha hagynám neki, de nem hagyom. Nagyon sokféle géppel lehet repülni, nagyon sokféle vadászgéppel lehet repülni. Az F-16-ossal már egészen megbarátkoztam, de próbálgatom az újakat is - többek közt tegnap este és ma délelőtt a Mirage 2000-t. Tegnap este már felfigyeltem rá, hogy milyen stabilan repül ez a madárka, így ma célzottan teszteltem. Segítségül jött - hangban - a 40-es is, így igazán nem volt mitől félnem.

Először Kecskemétről Pápára vittem el a madarat, ezt a szakaszt már a 12-es pályairányon indulásról is egészen megtanultam, most leginkább a gép kezelésén volt a hangsúly. A technika az elején bőszen dolgozott ellenem, de nem adtam fel. Végül viszonylag sima úton eljutottam Pápára, és bár megint kicsit korán tettem le a gépet, már nem volt olyan nagyon pattogós a földet érés, mint először.

Aztán úgy döntöttünk Lacival, hogy megyek egy vissza-utat is. Javasolta, hogy próbáljam meg a műszeres megközelítést Kecskeméten. Őszintén szólva, először úgy gondoltam, elég lesz majd "csak" letenni a gépet, de meggondoltam magam. Kíváncsi lettem, és Laci elmondása alapján is egyszerűnek tűnt a feladat. A gép műszerei is segítségemre voltak, a 40-es, mivel nem látta, mit csinálok, érzésre irányított - és azt kell mondjam, egész simán letettem a Mirage-t. Nem túl korán, pálya előtt, hanem pályára.

Tetszik ez a gép is, stabil, mégis mozgékony. Egy fő problémája van - nagyon sokat fogyaszt! Több, mint 300 gallon üzemanyagot égettem el 100 mérföldes távolságon...

Összességében véve, azt kell mondjam, Köszi, Laci! Köszi, hogy figyeltél, hogy irányt mutattál :) Látatlanban így lenavigálni engem, nem semmi teljesítmény :) De várom a következő gyakorlatot!

Egész jó kis hangulatcsináló volt ez a repp a Kecskeméti Repnapra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr122122872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása