Kayama 2009.10.02. 20:18

Próbálkozás

Belecsapok a közepébe... Kipróbáltam ma két repülőgépet. Az egyik a Chipmunk névre hallgat (és, ha elég ügyetlen vagyok, úgy ugrál, mint egy mókus), a másik pedig egy DH-88 'Comet'. Egyik sem egy hipermodern, full-automatizált modernkori csoda, ami már kávét is iszik helyettünk. Azonban, míg a Chipmunk egy kisebb, könnyen megtanulható, könnyen kezelhető kis VFR-gép, addig a Comet.... Hát, az már a földön sem volt hajlandó azt csinálni, amit szerettem volna.

Szerintem a Chipmunk-ot meg fogom tanulni rendesen kezelni. Jópofa kis gép, nincs benne túlzottan sok és bonyolult dolog, bár az eddig tapasztaltakhoz képest van benne újdonság (számomra legalábbis). Arra fordult, amerre szerettem volna, úgy is fordult, ahogy terveztem. Nem volt vele probléma, csak az a furcsa benne, hogy a földön állva nagyon mélyen van a hátsója... Bár, ez mindkét gépnél elmondható. Megmutatom...

Íme, a Chipmunk:

Ezzel szemben így néz ki a DH-88 Comet:

Talán már így, kép alapján is látszik, hogy bár "egy családból származó" két gépről van szó, mert mindkét gép "de Havilland", méretbeli különbség erősen van a gépek között. Mégis, úgy érzem, a Comet nem nyerte el igazán a tetszésemet. Meglehet, annyi lenne a dolog nyitja, hogy egyszerűen megtanulom, utána olvasok, gyakorlok vele, miegymás - de egyszerűen meglepett, hogy már a földön nem volt hajlandó arra menni, amerre én szerettem volna. Lehet, valami fék be volt húzva, vagy kallantyú, vagy egyéb kütyü volt a sztrájk oka, amit (még) nem vettem észre?

Mindegy. Azonban, nekem valahogy a kisebb gépek jönnek be igazán. Talán, mert én magam sem vagyok egy nagy darab valaki? ;) De, ki tudja, mit hoz a holnap? Lehet, egy hét, vagy hónap múlva le sem fogok akadni az Airbus-okról, vagy Boeing-ekről... Vagy megszállok pár vadászgépet ;) Ki tudhatja.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr931423696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása