Kayama 2009.10.04. 16:18

LHBP-LHSM

... avagy Ferihegy-Sármellék. Ma délután ezt a két repteret tüntettem ki virtuális jelenlétemmel. Pontosabban szólva, Ferihegyről felszálltam, Sármelléken leszálltam. A dolog pikantériája, hogy egy általam eddig nem repült, nem ismert, az eddigieknél picit nagyobb géppel repültem. Bár, ha belegondolok, akkor ez a gép kb. akkora, mint a Dove, vagy a DH-88... Na, lényeg, hogy most repültem vele először, és - bár rengeteg dologról még fogalmam sincs a kicsikével kapcsolatban - határozottan tetszik. Hawker Siddeley HS.748 címszó alatt szerepel a szimulátor-programban.

Most, hogy kicsit rákerestem az interneten, azt tapasztaltam, hogy elég sok országban katonai gépként használják. Azt hiszem, ez igazából nem is lepett meg annyira. Bár én egy civil géppel repültem :)

Hogy is néz ki? Hát, íme pár fotó:

A második képen látható is, ahogy a kis aranyos a futóművei közé kapott valami rakétának látszó dolgot :) Ez a második kép kifejezetten egy "airforce" típus :)

Van egy fotóm a pilótafülke belsejéről is... Az pedig így néz ki:

Jó sok műszerrel van ellátva a gép, és ahogy talán ezen a fotón is látszik, ez sem egy hipermodern, legújabb típusú repülő computer. Viszont nagy kihívást jelent, és majd bőszen fogom olvasgatni a leírását. Van neki, szép, 18 oldalas kézikönyve... Viszont tényleg kellemesen repülhető típus.

Szerintem ezzel a géppel (is) gyarapodott a kedvenc-listám. De, remélem, legközelebb már az irányításról is fogok írni valamit, hisz az volt a fő "szerelmem", mióta kapcsolatban állok az IVAO-val... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr391427073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása