Kayama 2010.02.03. 21:51

Fokker 70

Írtam nemrég, hogy meg szeretném tanulni kezelni a Fokker 70-est, mert jó gép, könnyen kezelhető, és már méretben is nagyobb, mint amikkel eddig foglalkoztam. Erre, ma, találok egy cikket a típusról, ITT... Azonban, mindez nem hátráltat meg attól, hogy megtanuljam kezelni a gépet :) Bár, mostanában nem sok időm van...

S hogy miről van szó? A Malév egységesíti a flottáját, és kivonja a forgalomból a fokkereit. Sebaj! A szimulátorban nem látszik, hogy kivonják ;)

Nemsoká jövök egy érdekességgel :) Addig is kitartás!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr981727956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állam-vizsga 2010.02.04. 13:21:03

Szia Maya! Ez ne vegye el a kedvedet tőle. A F70 nagyon jó kis gép, főleg ha a Digital Avitaiont próbálod. Igaz,a projekt fokker sem rossz.
Barátságos, nagyon jól szimulált, szuper repülési tulajdonságokkal, gigászi manuallal.

Kayama 2010.02.04. 13:49:16

@tsGucci: Szia Sanyi! Köszönöm a reakciódat, és eszemben sincs lemondani a F70-ről. Nekem projekt fokkerem van, és még nem igazán látom át, mi a különbség pl. a projekt fokker és a DA között. Viszont tetszik, egész könnyen átlátható - már csak a gyakorlat hiányzik. ;)

Állam-vizsga 2010.02.04. 19:15:12

Hát csak annyi a különbség, hogy az egyik ingyenes a másik meg jó sokba kerül. Mondjuk az az érdekes hogy én a DA-t megvettem, mert azzal hozott először össze a sors.
Kár hogy a DA nem csinált több gépet, mert ezt a fokkert nagyon eltalálták, főleg most hogy van hozzá normális AIRAC transitionokkel. Igaz virtúál csokpit nincs benne, de ez engem annyira nem zavar.
A szomorú hírnek a nyomán (mármint hogy a MALÉV pihenőre teszi a fokkerokat) arra gondoltam hogy IVAO-n egy tisztelet Tirana-Ferihegy útvonalat össze lehetne hozni.

Kayama 2010.02.04. 22:13:07

@tsGucci: Jó ötlet a Tirana-Ferihegy út. Megérdemlik ezek a gépek! Ha merek menni én is, F70-el megyek :) Addig viszont tanulgatom. Mikorra gondoltad?
süti beállítások módosítása