2010.06.27. 09:39
Retour
A Kecskemét-Pápa útvonalat kezdem megtanulni, egész könnyű direktben repülni, hisz érdemben teljesen egyenes a szakasz, és a hegyek között fordulok rá a végsőre. Mivel kis géppel sem hosszú az út, vadásszal meg kifejezetten gyorsan oda lehet érni, fogok én még arra gyakorolni. Viszont lassan kell majd csinálnom egy Pápa-Kecskemét szakaszt is. Odafelé már tudom az utat, na de visszafelé? Bár, remélem, eltévedni visszafelé sem fogok ;)
Azonban elkezdte piszkálni a csőrömet, hogy (bár még lassabb géppel sem az igazi, illetve erőteljesen gyakorolni kell) milyen lehet vadásszal köteléket repülni? Arra is rájöttem továbbá, hogy - bár majd a Fokkert meg szeretném tanulni rendesen vezetni - egyre kevésbé érdekelnek a nagyobb utasszállító gépek. Civil gépek között is inkább a kisebb gépek vonzottak jobban, viszont ez a katonai repkedés... A sebességet kezdem egyre jobban megszokni, és a kormánymozdulatok is egyre tudatosabbak. A leszállással sincs egyelőre túl sok gondom (bár extrém időjárási viszonyok között még nem nagyon gyakoroltam), a problémát egyelőre az okozza, hogy nem tudom "belőni", mikortól és mennyire kell süllyedni leszállás előtt... Még a térképeket is aktívabban kell tanulmányoznom - ott elég sok adat van a megközelítéssel kapcsolatosan - és gyakorolni, gyakorolni kell... Természetesen, ha megkérem a srácokat, fognak segíteni, csak a közös szabad időt nehéz összeegyeztetni.
A Titán-Párduc útvonal tökéletes arra, hogy gyakoroljak, akár repülni, akár megközelíteni. Nem hosszú, egyszerű szakasz. Egyelőre kisebb kihívás a Párduc-Titán visszaút, mert nem mindegy, melyik az aktív pálya, de kihívások nélkül nincs sikerélmény :) Tegnap este például egy újabb gyakorló géptípust próbáltam ki, a Hawk T.1/A-t. Ezzel a géppel nem léptem át a hangsebességet, mint előtte az F-16-ossal, de gyorsan átértem Pápára ezzel is :) A gép műszerezettségét azonban meglehetősen át kell néznem.
Egyre inkább élvezem ezt a katonai repülős mókát :) Éljen a HUE! Hajrá SASOK!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.