Kayama 2010.07.06. 19:18

Szakirodalom

Most csak röviden ejtenék szót valamiről. Egy ideje hetente bejárok Pestre (az oka most nem érdekes), és időnként eljutok vásárolni is. Ebben nincs igazán semmi különleges, hiszen a nők egyik alap elfoglaltsága a vásárlás - én azonban valami szellemi táplálék után sóvárogva nézelődtem az újságok és könyvek részlegénél. Rá is bukkantam valami érdekességre. Jó, tudom, kicsit az újszülött és a vicc esetéhez is lehet hasonlítani, de vettem ma egy Aero Magazint és egy Aranysas magazint. Repülős berkekben ez valószínűleg alap olvasni való, és az Aero magazinról már jómagam is hallottam korábban, de eddig sosem vettem saját célra ilyen újságot. Eddig.

Ezennel ünnepélyesen közhírré teszem, hogy megvettem életem első két repülős szakmai újságját. Jó, tudom én, hogy ez egyáltalán nem nagy dolog - nekem mégis kicsit az. Már rögtön találtam is jó pár olyan cikket, témát a két magazinban, amiről szívesen írnék (és fogok) itt, a blogban is. Örömmel bukkantam rá az Aero magazinban a magyar motoros repülés 100 évének összefoglalójára, 50 éve a víz alatt pihenő bombázóról szóló történelmi cikkre, és még sok más izgalmas és érdekes témára.

Az Aranysas is tartogatott kíváncsiskodásra alkalmas területeket - többek közt a Boeing F/A-XX kísérleti csodáját, a Super Hornet utódjának szánt delta szárnyú "madárkát", és még sok egyéb mást.

Itt az ideje, hogy kirakjam a linkblogba e két magazin honlapjának címét, az Aranysas, és az AEROMagazin elérhetőségét. Magamnak azért, mert még új, másnak meg csak úgy ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr632133978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása