Úgy alakult, hogy "lett egy utam" péntek estére :) Sanyi tett egy próbautat a Herculessel, én pedig elkísértem. Pontosabban szólva, először megkerestem, utólértem, majd kísértem, végül leszálltam előtte, kiterítettem a vörös szőnyeget és megvártam :)

Na jó, vörös szőnyeg nem volt, viszont villámlás, eső az már igen...

Jómagam az L159 kóddal fémjelzett Aero Vodochody féle masinával repültem - ez egy kisebb fajta, Albatros (L39?) családjába tartozó gép.

Amikor Taszáron kitoltam a gépet a hangárból, Sanyi már úton volt Kecskemét felé, BUG VOR adó jeleit követve. Mire fel tudtam szállni, már a radaromon sem látszott. Gyorsan fel is szálltam hát, hiszen megígértem, hogy elkísérem. Rendesen oda kellett taposni a gázkarnak, hogy befogjam és utólérjem a Herculest, de végül sikerült. Tény, hogy meglehetősen elhagytuk Kecskemétet, mire összejött a találkozó, de sikerült! A találkozás örömére úgy döntöttünk, felhagyunk a 090 irányon való repüléssel, és Sanyi javaslatára bal fordulóval 270 irányban indultunk vissza Kecskemét (illetve BUG VOR) felé. Visszafelé lényegesen egyszerűbb volt követni a C-130-ast, azonban rendesen megközelíteni nem tudtam. Tapasztalatlanságomnak tudható be leginkább a dolog - azonban gyakorlásként éltem meg ezt a repülést is.

A "nagy találkozás" egyik pillanata:

A visszaút lényegesen rövidebbnek tűnt (talán, mert az is volt?), és a VOR adót elérve fordultunk 360 fokra. Nagyon kellett figyelnem, mert bár a gépem kisebb, könnyebben fordult, elsőre nem találtam meg a repteret. Pedig Kecskemét ugye pont ott volt... Aztán, míg Sanyi gépe megfelelő magasságba került, és pályairányra, addig én gyorsan letettem a kis szárnyasomat, és a pálya mellett állva vártam Sanyi leszállását.

Jó kis túra volt - bár a gépről még tanulnom kell egyet s mást. Remélem, máskor is repülünk még együtt :) Végül jöjjön pár "fotó"  ;) És, köszi a jó társaságot, Sanyi :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr572188287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása