Kayama 2010.09.19. 13:24

ATT - jut eszembe...

Ha az ember templomba megy, van lehetősége kicsit elmélkedni - és őrült dolgok jutnak az eszébe... (Utólag is bocs, Istenem, de TE is lehetővé tetted számomra a tegnap estét - és ezer köszönet érte :) ) Tehát... Nagyon élveztem a tegnap estét, bár a vége felé már kezdtem szétesni kicsit... Mindez abban nyilvánult meg, hogy a TeamSpeak-en, a Kecskeméti torony csatornáján - ahol "laktam" - fél egy után (lehetett az már úgy éjjel 1-kor is) valamikor úgy benéztem valamit, hogy csak na... És utána vigyorogtam saját magamon... :)

Mi is történt? Nos, aki ismeri és használja a TS-t, az tudja, hogy (főleg repüléskor) ha létrehozok irányítóként egy szobát, akkor legalább jómagam jelen kell, hogy legyek benne. Van lehetőség beállítani, hogy a TS-en az állapotjelzőm a zöld pötty helyett piros legyen - de tegnap ezzel nem foglalkoztam. Amikor a pilóták felveszik a hangkapcsolatot az irányítóval, akkor az adott irányító csatornájára (adott szobába) lépnek be.

Este - viszonylag csendes pár percben - benéztem a csatornámra a TS-en, és megdöbbenve láttam, hogy a HUE44-en kívül van még valaki a csatornán... Kellett pár másodperc hozzá, hogy rájöjjek, tulajdonképpen saját magamat látom...

Ezek a pillanatnyi rövidzárlatok is viccessé tudják tenni a helyzetet - de ha az ember olyan társaságba csöppen, mint amilyen a tegnap esti eventen is volt, hát... Hatalmas kaland :) Nagyon várom a következő szombatot! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr192307291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása