Kayama 2011.02.12. 20:51

Fokkereztem

A héten, valamelyik nap gondoltam egy merészet. Megnyitottam az FS-t, és betöltöttem a Fokker 70-est, szép MALÉV festéssel - ez a nagyobbik fiam kedvence -, és Innsbruck-ot választottam kiinduló reptérnek. Mivel nincs igazán messze Pesttől, az Innsbruck-Ferihegy útvonalat választottam. Az asztali gépem, amint most repültem, gyengébb, mint a laptop, amin eddig szeltem az eget. A repülés azonban nem is volt olyan rossz, bár időnként kissé döcögős lett a repülés, illetve a táj betöltése tartott kicsit tovább az eddig megszokottnál.

Innsbruck-ból felszállva, nagyjából a 90 fokos irányt tartva jutottam el "a hegyek közül" a "síkságra".

A Fokkert szeretem. Nagyobb gép (az általam favorizáltakhoz képest), egészen utasszállító feelingje van :) Számomra könnyen kezelhető, logikus... Azonban a fedélzeti computer... Na, az FMC-t képtelen vagyok megtanulni... Pedig olyan jó lenne rendesen lerepülni az indulási és érkezési eljárásokat. Ahogy az "meg van írva".

Azért, az innsbruck-i indulás mindig izgalmas - már, az ilyen tapasztalatlanabb embernek, mint én -, ugyanis megfelelő mértékben, megfelelő magasságba emelkedni a géppel, úgy, hogy biztonságos távolságban legyünk a hegyektől... De a mostani felállás (repülés) alkalmával azért sikerült elkerülni a csattanást... A felhőket figyeltem, igyekeztem feléjük kerülni (ugyanis, a felhők - és a köd - előszeretettel tartalmaznak hegyet, mint az közismert). Remélem, az utasaim nem vették rossz néven :D

Jut eszembe, van egy "utasszimulációs" program, az FSPassangers. Most, hogy már megfelelő "méretű-fajtájú" géppel is repülök, lehet, vissza kéne rakni a gépre a Passangers-t.

Összességében jó kis út volt, viszonylag sima érkezéssel - bár Ferihegy TMA-ba a belépőpontokon történő érkezést még erősen gyakorolni kell. Azonban az asztali PC-n repülni valószínűleg csak egyedül fogok tudni, tehát a társas/csoportos repülésre nem lesz alkalmas a technikám :S Sebaj, ha ránk szakad az OTP, veszek egy olyan tuti gépet, hogy csak na! Pláne, ha az egyéb terveim is megfelelően alakulnak ;)

Addig is, kék eget, minden szépet és jót mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr902656723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása