Kayama 2012.07.20. 13:29

Skanzi-túra...

Őszintén megvallva, rendesen munkálkodik bennem a Skanzenben tett látogatás, és mindaz, amit láttam, amit a fiúk mutattak-csináltak... És még Malvinkához el sem jutottunk... Viszont azóta nagyon töröm a fejem, hogyan is legyen ez az egész könyv-kérdés.

Adva van ugyebár a téma: Malvinka, és az őt új életre keltő önkéntes csapat. Aztán adott még Ancsa is, a másik gépmadár, akit egy másik team szeretne megmenteni az enyészettől... Szóval, úgy volt első elképzelés szerint, hogy erről a két gépről, valamint a repülőgépeket gondjaikba vevő emberekről írnék. Azonban, rájöttem, hogy a dolog korántsem ilyen egyszerű, ám annál inkább egyre izgalmasabb kihívás. Arra is rájöttem, hogy jó pár beszélgetés, látogatás, odamenetel és tapasztalatgyűjtés kell ehhez a dologhoz.

A téma ugyanis már nem csak kettő darab repülő... A Skanzi-túra során rájöttem, a fiúk MINDENT szeretnének megtenni az ott álló gépekért. Ez ráadásul a múzeumnak is jót tesz... Meg a látogatóknak... Meg a fiúknak...  Meg nekem is... Elképesztő... Szóval, nagyon nem álltak ám meg csak Malvinkánál, ugyanis már az Il-18-as és a TU-154-es is "műsoron" van... A Jak-40-esről is jó lenne pár mondatot, de a Jak-hoz sem jutottam most...

Az AN-2 projekt pedig egy sokkal másabb történet. Ott még csak a tapogatózásnál, az elképzelések megfogalmazásánál tartok. Az Ancsa megmentői is elszántak, és ugyanolyan fanatikusok, mint a skanzi-angyalok. Csak ők még a móka elején tartanak... Láttam képeket, amin elszállították, új helyre vitték a repülőt - bár fura volt, hogy a szárnyai le voltak szerelve....

Nagyon szeretném ezt az egészet könyv-formába önteni. Pontosabban szólva: AKAROM! Nem tudom, mikor voltam utoljára ennyire elszánt, viszont jelenleg nem látom át pontosan, hogyan is lesz az álmom megvalósítva... Fel kell vennem a kapcsolatot még jó pár emberrel, rengeteg kérdésem van és lesz... De picit elbizonytalanodtam... Képes leszek én erre egyáltalán?.... Biztos? Nagyon jó lenne... Nagyon szeretném...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr634668004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása