Kayama 2011.11.13. 14:53

IVAO in the HC :)

Az IVAO magyarországi divíziója újabb születésnaphoz érkezett :) Ennek örömére, mint minden évben, egy 24 órás szülinapi rendezvényt szerveztek - aminek idén a HungaroControl Zrt. adott otthont.

Ez az intézmény - mindamellett, hogy meglehetősen szigorú szabályok betartása mellett lehet bejutni - minden irányítani vágyó fiatal (és kevésbé fiatal) álma. Számomra (személy szerint) pedig egy hihetetlen álom újabb megtestesülése.

Nagyszerű volt (két év után) sokakat újra látni, jó hangulatban együtt tölteni az időt egy olyan helyen, mint a HC. Ráadásul, nem csak arra volt lehetőségünk, hogy a HC épületében irányítsunk-repüljünk, hanem lehetőséget, betekintést kaphattunk arról, hogyan is koordinálják "az igaziak" az ország légterének légi forgalmát.

Keresgéltem - és meg is találtam - a HC weboldalán, mert emlékeztem rá, hogy ott virtuális sétát lehet tenni az irányítók munkatermében, valamint a ferihegyi irányítótoronyban. Íme: A munkaterem és A torony. Azt kell mondanom azonban, hogy a valóságban például az irányítók munkaterme valami hatalmas nagy hodály. Ugyanis bemehettünk (kis csoportokban) ABBA A BIZONYOS TEREMBE.

Igyekeztem arra ügyelni, hogy a szám csukva maradjon ;) Viszont nagy hatással volt rám ez a - szobának hívni több, mint abszurd, mert körülbelül a lakásunk elférne benne vagy négyszer - helyszín. Mérhetetlen nyugalom áradt belőle, kellemes csend - hisz miért is kiabálnának az ott dolgozók? Higgadtan, nyugodtan, a feladatukra teljes mértékben odafigyelve fogadták a kérdéseinket, és segítőkészen válaszoltak minden, banálisnak tűnő felvetésünkre is.

Sok élményben volt részem, nagyszerű emberekkel, rég látott ismerősökkel, barátokkal találkoztam újra. Megint eljuthattam egy olyan helyre, amiről évekkel ezelőtt nem is mertem álmodni sem.

Nagy köszönet a szervezőknek HC és IVAO részről egyaránt! Végül egy csoportkép, a büszke szervezőkről és résztvevőkről - ZOGY fotója :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr33374452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takacsi 2011.11.20. 01:21:56

Azt a két panoráma képet én csináltam a HC-nak :)
Hatalmas nagy élmény volt!

Kayama 2011.11.24. 19:34:39

@Takoca: Varázsa van mindkét helynek :) Mondanám, hogy irigyellek, de mivel volt szerencsém nekem is járni ott, úgy fogalmaznék, tudom, miről beszélsz :)
süti beállítások módosítása