Kayama 2009.09.24. 13:51

L-határoztam...

..., hogy nagyrészt reppenéssel és repülő-szimulátorral kapcsolatos gondolatokat, élményeket, nyűgöket, érdekességeket fogok ide ... Na, mit is fogok csinálni? Akkor tehát fogalmazzuk újra a mondatot :D

Szóval (és tettvel), itt fogom lejegyezni, virtuális papírra vetni a szárnyalással kapcsolatos élményeimet, egyéb dolgaimat :) Nahát, másodszorra sikerült, kerek mondat lett belőle ;)

Reppenés, repülő-szimulátor... Igen, FS9 vagy FS2004 (MS) szimulátor program, amivel dolgom akadt. Viszont, apró kis hangya kezdett el rohangászni a fejemben.... Ez most reklámnak számít? Majd szól valaki, ha igen... Tehát, idén (2009) januárban döntöttem el, hogy elvarázsolódom eme érdekes világban. Nagy élmény, olyan dolgokat tudtam/tanultam meg pár hónap alatt, ami valahol a bennfentesség érzését kölcsönzi, és elhiteti, különleges tudást birtokolhatok egy különleges társaságban. Ráadásul a tanulási folyamatnak szinte sosincs vége :)

A hely neve, ahol bebocsátást nyertem egy általam igazán soha sem ismert világba, az IVAO. Itt kezdődött minden... Minden, amit ebben a blogban meg kívánok osztani Veled, kedves engem Olvasó :) Kívánom, hogy ragadjon magával Téged is (vagy csak fogadd el rajongásomat) ez a világ, és találj olyan nagyszerű emberekre, mint amilyenekre én is találtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr131404038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerozingozos · http://www.kerozingozos.hu/ 2009.09.24. 15:15:43

Hát most csak kutyafuttában: HAJRÁ, remélem népszerű blogod lesz, örülök hogy én lehettem az első hozzászóló! :)
süti beállítások módosítása