Kayama 2009.10.17. 18:08

Akadémia

Talán említettem már egy-két dolgot az IVAO-val kapcsolatban. Írtam már, hogy ez mennyire komoly rendszer, hogy túlmutat egy "egyszerű szimulátoros internetes játék"-on. Említettem azt is, hogy itt komolyan lehetőség van tanulni, képezni magunkat a repülés, irányítás területén - és bizony komoly emberi/baráti kapcsolatokra is szert lehet tenni.

Említést tettem már az AGP projektről, ami - úgy tudom - az IVAO történetében egyedülálló, hiszen valódi pozíciókhoz, valódi munkakörökhöz nyújt képzési, kiképzési, tanulási lehetőséget a magyar divízió. Innen is látható, hogy mindez nem (csak) játék!

Ahhoz, hogy az ember tanuljon, képezze magát, lehetőség van arra is, hogy "akadémiára" járjunk :), mert van az IVAO-nak saját AKADÉMIÁJA. Ez az akadémia három nyelven, angolul, németül és franciául olvasható. Lehetőséget nyújt arra, hogy regisztráció nélkül is beleolvashassunk abba, mi is vár ránk ezen a hálózaton, milyen programok lesznek a segítségünkre, és hogyan. Betekintést nyerhetünk a civil és katonai repülés szabályaiba is.

Rengeteg információ megtalálható itt - azonban nem árt, ha az ember nem retten el az idegen nyelven történő olvasástól. Mivel magyar nyelven nem elérhető az Akadémia, ezért hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla. Így jártam én is. Teljesen kiment a fejemből, hogy itt sok kérdésre választ találhatok. Azért került újra előtérbe számomra, mert az előző bejegyzés írása kapcsán segítséget kértem a repülés és az időjárás kölcsönhatása kapcsán, és segítőm is (érdemben) véletlenül jutott el az Akadémia információjához. Ezért is döntöttem úgy, hogy kicsit kiemelem a jelenlétét.

Nem szabad megrettenni a nyelvhasználattól azoknak sem, akik, mint én, nem merik használni, hiszen többek között gyakorlásra is, a környezet, a nyelv megszokásához is segítséget nyújthat az IVAO Akadémiája. Neki is kezdek, át kell néznem egyet s mást :) Kellemes olvasgatást :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr701456414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása