Kayama 2009.10.24. 18:58

24-25

Ma délelőtt 10-től holnap délelőtt 10-ig tart egy IVAO-s rendezvény - korábban már utaltam rá, azt hiszem. A dolog lényege, hogy 24 órán át a magyar légtér teljes irányítói lefedettséggel rendelkezik - lehetőség szerint ugye, minden pozícióban. Ráadásként ma a fiúk-lányok Ferihegy egy adott napi tényleges forgalmának megfelelő járatokat (is) repülnek.

Miért 24-25 van mégis a címben? Azért, mert ma éjszaka óraállítás is van, vasárnap hajnali három órakor kettő órára kell visszaállítani az órákat. Elvileg tehát egy órával "tovább alszunk", tehát az így "nyert" órát tüntetik fel ezzel a 25-el.

Már van visszajelzés, már láttam a rendezvényen készült fotókat. A hangulat remek lehet, elég szép számban összejött a csapat. Kicsit irigykedem is. De talán egy későbbi ilyen rendezvényre én is eljuthatok.. Azonban, mindenképp úgy éreztem, megemlítem ezt az eseményt.

Hajrá, mindenki! Repüljetek, irányítsatok, érezzétek nagyszerűen magatokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr661472360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása