Kayama 2009.11.20. 11:07

Egy játék

Az IVAO Fórumán van egy topic (tényleg, hogy mondjuk ezt magyarul?), aminek a címe: "Milyen gép van a képen?". A játék lényege (bár, a címből egyértelmű), hogy adott képrészletből ki kell találni, milyen repülőgép, esetleg helikopter (adott esetben légitársaság) van a fotón. Aki megfejti az adott feladványt, az teszi fel a következ képrészletet. Néha nekem is akad némi sikerélményem ebben a játékban. Volt már több alkalommal is, hogy én rakhattam fel a következő feladványt. A megfejtés gyorsasága változó volt.

A legutóbbi feladványt is én raktam fel... Úgy tűnik, vagy túl nehéz, vagy túl trükkös (az érdektelenségre inkább nem tippelnék), de napok óta kitart a képrészletem :) Mivel azonban többen is olvassák a blogomat azok, akik próbálják megfejteni a képen látható gép típusát, nem írok itt sem semmi konkrétumot a gépről... Bár... Végül is, miért ne?

Különleges darab ez a gép. Úttörő szerepet játszott a hátranyilazott szárnyú gépek kifejlesztésében. Azt kell mondjam, ráadásul mókás kinézete van. A leírások szerint annyira nem hasonlít a "családja" többi tagjára, hogy az már fáj... És tényleg... Az a lényeg, hogy rettentően egyedi, és kicsi...

Nagyszerű gép volt a maga idejében... Szerintem (amennyire egyáltalán nem értek hozzá, csak olvastam róla) tökéletesen hozta a feladatát... Nagyon kíváncsi vagyok, ki fogják-e találni.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr971539031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása