Kayama 2009.11.21. 22:15

Gyakoroltam...

Előkaptam a hangárból a Dove-ot. Budaörsről, először Tápiósáp VOR adóját (115.90 MHz) megcélozva, elrepültem Ferihegy fölött/mellett, aztán ráfordultam Monor VOR adójára (112.50 MHz), majd egy erős jobbfordulót követően ott láttam magam előtt Ferihegy fényeit... Tény, hogy azért még súgott a GPS, de igyekeztem leginkább a műszerekre hagyatkozni... Bevallom, kicsit meglepődtem, mégis jól eső érzés volt látni a fényeket, és figyelni, hallgatni BUD VOR adó csipogását (117.30 MHz)... Igaz, kicsit keményen értem földet, mert magasan sikerült érkezni, aztán jól siklópálya alá süllyedni... De attól még jó buli volt... Megnéztem a térképen, kábé milyen irányt kell tartanom, aztán merre kell fordulnom, ha a műszer jelez...

Hmm... Lesz mit begyakorolni... De tetszik...

Íme két kép, az egyik az útvonalam (remélem, a hozzáértők nem kapnak frászt a látványtól), a másik pedig "on blocks"... Akkor, lássuk a képeket...

Megszerettem a Dove-ot. Könnyen kezelhető, arra megy, amerre szeretném, szépen reagál a kormánymozdulatokra.... Igazi tanulógép :)

Végül még egy kép... Ezt láttam, miután pontosan oda álltam, ahová illett ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr921542664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása