Most pedig néhány szabály jön...

  • A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer.
  • A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek.
  • A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az.
  • Jobb lent lenni és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva.
  • Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra kap.
  • A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a pilóta rögtön izzadni kezd.
  • Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még soha senki nem ütközött.
  • A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A "nagyszerű"leszállások pedig azok, amelyek után a gép tovább használható.
  • Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig előre álljon.
  • Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le onnan veszed észre, hogy a rámpához csak teljes gázzal tudsz eljutni.
  • A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és fordítva.
  • Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt perccel korábban meg nem érkeztél.
  • Tartsd távol magad a felhőktől. Megbízható források szerint a hegyek előszeretettel bujkálnak a felhők között.
  • Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a felszállások számával (lásd az 1. pontot is).
  • A sima leszállásnak három egyszerű szabálya van, de ezeket sajnos senki nem ismeri.
  • A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűen taszítja őket.
  • Ha az ablakból csak körbe-körbe forgó talajt látsz és az utastérből a zűrzavar hangjai szűrődnek, akkor a dolgok nincsenek egészen rendjén.
  • A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebbezésnek helye nincs.
  • A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát eddig mindig a föld nyerte meg.
  • A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot a rosszul meghozott döntések gyarapítják.
  • Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit magad is elkövessed.
  • Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet.
  • Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti magasság, a kifutópályán megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi pillanat.
  • Vannak öreg, és vannak vakmerő pilóták. De öreg vakmerő pilóták nincsenek.

Megfontolandó... Nemdebár? ;) Véletlenül botlottam bele ezekbe a szabályokba, és úgy véltem, nem hagyhatom ki :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr111571932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása