Kayama 2009.12.04. 14:17

Bosszankodom

Meglehetősen bosszús vagyok. Nem szeretek felelőtlenül ígérgetni, és még inkább nem szeretem cserben hagyni azt, akinek ígéretet tettem - legyen szó bármiről is. Most viszont úgy tűnik, muszáj lesz cserben hagynom Valakit, pontosabban, ígéretem ellenére nem lehetek ott egy repülésen. Ugyanis, nem lesz hozzá gépem. Egy laptopról szoktam repülni (bár egyesek szerint nem arra való, de az asztali PC-m még kevésbé alkalmas erre a célra), viszont, a laptopnak máshol lesz dolga a mai nap folyamán... Ha minden jól megy, holnap délután újra nálam lesz, de addig...........

Ennek következtében, bár megígértem, és gyönyörű helyen fognak repülni a többiek, ma este (sem) nem csatlakozhatom egy kedves társasághoz. S hogy mi is az a gyönyörű táj, amerre a többiek repülni fognak? Toulouse-ból indulnak, és a különleges gibraltári reptérre érkeznek... Tegnap este már körülnéztem azon a helyen, és csináltam egy-két képet is, amit - ha visszakerül a laptop - fel is fogok ide tölteni. Merthogy szimulátoros képeket csináltam. Pedig, úgy örültem, mert Gibraltár szerintem mesés hely. De, ha lesz gépem, biztosan pótolhatjuk az utat...

Komolyan mondom, nem hiszem el... Péntek esténként valaminek mindig közbe kell jönnie... Múlt pénteken sem sikerült, pedig már arra is meglehetősen készültem, de a mai alkalom miatt határozottan bosszús vagyok :( Enyhítésként, addig is egy-két kép, miről is maradok le...

Toulouse, madártávlatból... Innen indulnak a többiek...

Gibraltár meseszép reptere, ide érkeznek meg:

A panorámakép linkje ITT található...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr891573693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása