Kayama 2010.01.07. 18:20

Mégis...

...majdnem (?) sikerült csütörtököt mondanom ma... Repültem egyet egy C182-es Cessnával, Budaörsön... Aktuális időjárás ugyebár, havas, nyirkos, vacak. Szél nem igazán, ám de a szmötyi a talajon az adott. A taxizás (gurulás a futópályához, ami nem beton/aszfalt) után a felszállással nem volt gond. Repültem is, ide-oda, erre-arra fordultam, próbálgattam pár dolgot. Aztán elhatároztam, hogy leszállok. Na már most, vagy elszoktam a Cessnától, vagy rosszul választottam meg a leszállás sebességét (vagy nem vagy, hanem és), a lényeg az, hogy kicsit szerintem gyorsan érkeztem a pályára, és lehet, a talaj szerkezete is megviccelhetett, a gép a pálya végén kisodródott, mikor már próbáltam elkanyarodni a pálya végén az előtér felé...

Fel is borult kicsit a gép :S Lehet, leamortizáltam.. Ugyanis, Orion színekben reppentem egyet. Viszont, tanultam ebből a leszállásból is. Ha ilyen havas-csúszós-vacak időben repülök, akkor lehet, legközelebb inkább legyen kisebb a sebességem a leszállásnál, mert akkor könnyebben meg fogok tudni állni :S

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr551654724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2010.01.09. 08:33:04

Hihetetlen amit blog formájában itt összehozol. Azt hiszem pár helyen ajánlani fogom a blogot...

Mikor olvashatok nálad a gépemről? :D:D

No csak így tovább... Büszke vagyok rád. ;-)
süti beállítások módosítása