Kayama 2010.01.11. 20:05

Gibraltári képek

Még december elején volt egy bejegyzésem, amikor azon morgolódtam, hogy nem tudok csoportosan repülni Toulouse-ból Gibraltárra, azonban privátilag jártam arra, és csináltam pár szimulátoros képet. Meg is ígértem, hogy feltöltöm - erre most emlékeztettek, nekem teljesen kiment a fejemből. Hiába na, annyi érdekes mindenféle infót találni a világhálón a repüléssel kapcsolatban...

Szóval, jöjjenek a Gibraltári reptér képei, ahogyan azt az FS-ben láttam.

Nahát, itt a marshaller! Mutogatja, hogy meg se mozduljak :) Jól állok ott, ahol vagyok.

Újabb fotó a pilótafülkéből, felszállás előtt:

Következő menet, a pálya végén/elején? A pálya végén a nagy víz, adott esetben hidroplánnal is le- és fel lehet szállni :) De ez most egy Mooney, amivel Gibraltáron jártam.

A forgalom áthalad a kifutópályán, mert a reptér "útban van"...

Jó kis hely... Fogok még arra repülni! :) Ajánlani tudom ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr861664456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása