Kayama 2010.02.04. 22:10

Hétfői tervek

Egészen véletlenszerűen belebotlottam két kedvenc tuskós barátomba, Petibe és Micába. Azt kell mondjam, meglehetősen megörültem nekik, mert - az egy dolog, hogy én rég repültem online, de - ők se nagyon voltak így, közös repülésen jó ideje... Hiába na, mindenfelé zajlik az élet...

Most viszont váltottunk pár szót, és megbeszéltük, hogy ha minden összejön, hétfőn újra együtt repülünk. Addig előásom kis Fokkeremet a hangárból - én nem cserélem le, mint a Malév ;) Aztán, hogy végül merre is repülünk (mert nagyon-nagyon remélem, hogy összejön, és repülünk), az majd kiderül hétfőn. Csak ne felejtsek el szólni nekik, hogy XIL-hívójellel megyek megint, nehogy azt higgyék, valami kínai gép jár arra ;)

Jó lesz újra repülni velük, és talán most már újra kicsit több időm lesz erre is. Addig is, a többieknek kellemes repülést, jó utat, jó időt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr261730537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása