Ez a téma meglehetősen sok érdekességet tartogat még számomra, így elő fog még kerülni párszor. Most azonban azért vettem elő, mert - a jövő heti várható időjárás-előrejelzést keresgélve - az alábbi apróságra bukkantam.

Az Országos Meteorológiai Szolgálat honlapján, a www.met.hu-n találtam két, a repüléshez fontos előrejelzést. Az egyik a szél, a másik a látástávolság előrejelzését hivatott mutatni.

Szél térkép: http://www.met.hu/kepek/mmCc/index.php

Látástávolság: http://www.met.hu/kepek/mmVa/index.php

A széltérképhez egy képet is mellékelek, ami azt mutatja, melyik jelzés mekkora szélerősséget jelent.

Ráadásként még az alábbi link is "majd kiszúrta a szemem" a met.hu oldalán, szép, fehér betűkkel ott világít, hogy "REPÜLÉSMETEOROLÓGIA". Nem is értem, itt miért nem néztem még meg az engem érdeklő dolgokat. Meteorológiai szolgálat, ráadásul teljesen hivatalos is, és egyértelmű, hogy még a repüléshez kapcsolódó információkkal is szolgál...

De, hogy még mindig ne legyen elég, újabb szeles és meteorológiai linket illesztek be. A SIGMET oldalán többféle magassági és időbeli információhoz juthatunk. Érdemes böngészgetni!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr491737177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása