Kayama 2010.04.22. 11:39

Újítás

Kicsit modernizáltuk az asztali számítógépet, hogy egyrészt bírja kezelni a 19"-s lapos monitort, másrészt (LEGINKÁBB) fusson rajta rendesen a szimulátor. Azt kell mondanom, sikeres volt az újítás. Elkezdtem felrakni a kiegészítőket az FS-hez, elsők között a sármelléki reptér 1.0-s sceneryjét töltöttem fel, emellett felkerült az 1.0-s LHPP reptér is. Ki is próbáltam egy Beech58-al - és újfent megerősíthetem, amit az engem kicsit ismerők már tudnak, hogy SÁRMELLÉK A CSÚÚÚÚÚÚÚÚÚCS! Igen, picurkát mintha elfogult lennék ezzel a reptérrel kapcsolatban. Szeretem, na... :) Ez ennyire egyszerű. Repülni is szeretek úgy, hogy Sármellék a bázisom, és irányítani is szeretek (utóbbit viszont már ijesztően rég nem műveltem - ideje hát gyakorolni).

Az ÚJÍTÁS cím azonban másra is vonatkozik. Nem csak a gépet újítottuk fel, hanem én magam is tettem egy-két (eddigi IVAO-s életemben) új dolgot.

Május 8-9-én lesz egy 24 órás rendezvény, többek közt Ferihegy 60. születésnapját ünnepli. Ezzel kapcsolatos egyik újításom az, hogy megtettem (ivao-s!) életem első hivatalos toronyfoglalását - természetesen Sármellékre... Két óra időtartamra foglaltam le LHSM_TWR-t, addig tehát sürgetősen gyakorolni és ismételni szükséges az irányítással kapcsolatos dolgokat, tudni valókat, mindent...

A következő újításom az, hogy - mivel van egy újabb gépem - szándékozom megkezdeni első (ivao-s!) hivatalos túrámat, a 40 szakaszból álló, 2010-es VFR Tour-t.

A 24 órás rendezvényt nagyon várom már, arról viszont majd csak utólag fogok írni. Nagyon remélem, hogy gond nélkül eljutok/részt veszek/irányítok majd aznap... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr901942184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása