Kayama 2010.06.21. 17:16

51

Amikor beléptem a HUE VAF-be, a hívójelem, amit kaptam HUE51 lett. Igazából nem is foglalkoztam vele, úgy értem, nem gondoltam bele, nem gondoltam mögé semmit - egészen egy mai fórumbejegyzésen történt aláírásig...

Mi is jutott eszembe? Hát, mondjuk, ha már katonai részlegnél vagyunk, kinek ne jutna eszébe Amerikában, a Nevada sivatagban található híres-hírhedt 51-es körzet (avagy Area 51). Na, EZ jutott épp most az eszembe :) Az "51-es körzet" a közismert, avagy beceneve az amerikai katonai bázisnak.

A terület az Amerikai Egyesült Államok nyugati részén, a Groom Lake nevű kiszáradt tóban terül el, melynek déli részén egy nagy területű titkos katonai repülőtér van. A katonai bázis elsődleges célja a kísérleti repülőgépek és fegyverek tesztelése és fejlesztése.
A bázis az Amerikai Egyesült Államok Légierejének hatalmas Nevada-i Teszt és Gyakorló Terület körzetébe esik. Habár a létesítményt a 99. Air Base Wing irányítja a Nellis légitámaszpontról, úgy tűnik, hogy a Légierő Repülési Tesztközpontjának (Air Force Flight Test Center, AFFTC) egyik bővítménye, amely az Edwards légitámaszponton van a Mojave-sivatagban. A sivatag a Groom-tól körülbelül 300 km-re délre fekszik, így a bázist Air Force Flight Test Center néven is hívják (3-as különítmény).
Gyakran a Dreamland, Paradise Ranch Home Base, Watertown Strip és Groom Lake neveket is használják a bázisra, ill. a legújabb kifejezés a Homey Airport. A terület a  Katonai Műveleti Terület része, és a körbehatárolt repülőteret is annak részeként azonosítják (R-4808N), a katonai pilóták a tiltott terület feletti légteret pedig "The Box"-nak ("A Doboz") hívják.
Elég nagy titkolózás övezi a bázist, így rendszeresen válik összeesküvés-elméletek és UFO-elméletek tárgyává.

Forrás: Wikipedia

Hát igen... Mókás apróság, és ez is egy olyan terület, téma, aminek szívesen utána néznék sokkal bővebben is - ez azonban már leginkább csak rajtam múlik. Azért, had illesszek be egy-két képet erről a bizonyos 51-es körzetről :)

Végül jöjjön még két, nagyobb méretű kép, íme: EGYIK és MÁSIK. Ezen képeket - és még jó pár érdekességről - a Titkos Tudás Tárháza képgalériájában találtam, ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr882098725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása