Kayama 2010.06.25. 14:50

LHKE-LHPA 2.0

Miután elmentek a vendégeim, kicsit levezettem a szimulátoron... Múltkor kaptam afgán sceneryt, és hozzá gyakorló F-16-ost, amit akkor rögtön ki is próbáltam. Elsőre, nulláról egy ilyen katonai gépbe beülni, alapból gyenge repülési képességekkel kifejezetten bátor dolog - bátor is voltam :) Kb. 30 másodperc alatt 40ezer láb magasan voltam, kb. 45 másodperc alatt el is használtam az összes üzemanyagot, ami a gépben volt - viszont már tudom, hogy az üzemanyag utántöltése a Ctr+X billentyűkombinációval működik :)

Ma azonban úgy voltam vele, hogy kipróbálom újra (bár egy kisebb típussal terveztem, külső nyomásra ez lett). A szerdai, Szpidi-féle Titán-Párduc útvonal egészen megtetszett, így hirtelen felindulásból betöltöttem a kecskeméti repülőbázist, és kitoltam a gépet a hangárból. Kipróbáltam, milyen a koordinált, célirányos repülés egy ilyen masinával - és egész gyorsan ráéreztem, hogy is kell vezetni - na jó, ez így kicsit erős, de fényévekkel jobban ment, mint elsőre. A táv a múltkori géppel bő óra, ezzel jó 15 perc alatt ott voltam. Sőt, mi több, tényleg meg is találtam a pápai repteret! Igaz, hogy a leszállásnál kicsit elmértem a távot, és nagyjából a pályaküszöb előtt értem földet, de maga a leszállás egész sima volt.

Készítettem pár képet a repülésről, délután fel is töltöm. Jut is eszembe, egészen kirobbanó formában voltam a repülés alatt - ugyanis sikerült egy kisebb hangrobbanást is elérni/átlépni? Na, ezt még nem tudom pontosan, hogy is kell megfogalmazni. Képet azonban erről is sikerült csinálni :) Jó kis buli ez a repülés, csak a vadászgépek tempóját, sebességét, dinamizmusát kell megszokni :)

A helivel azonban nem egészen a terveim szerint haladok - nem tudok annyit gyakorolni vele...

Egy apró gondolat a videóhoz: az egyik képen a felirat 9 órát mond... Az 6, csak fejre állt... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr582109593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása