Kayama 2010.07.07. 17:26

Heli-tréning

Volt délután szusszantásnyi időm, így hirtelen felindulásból előkaptam a joystick-omat, betöltöttem az FS-t, és kihoztam a hangárból a Kiowát. Tettem mindezt a szolnoki OPERA bázison. Kicsit izgultam, hogy vajon mi minden jut majd eszembe a helivel kapcsolatban, mert mostanában inkább vadásszal repültem, de hamar kiderült, nincs ok aggodalomra. A jó fél óra repülésben volt lebegés-gyakorlás, volt leszállás is - és nem is volt olyan rossz. Persze, a Kiowa egy kis gép, de mégiscsak másként működik, mint egy repülő. Ráadásul ennek a példánynak nincsenek kerekei, így érdemben gurulásra alkalmatlan, szóval célszerű (lehetőleg) függőlegesben leszállni vele.

Az idő esős volt kezdetben, majd pár kör után elállt az égi áldás, jött helyette egy kis szél. Azonban nem okozott problémát az időjárás, egész jól sikerült haladni, majd letenni a gépet. Az egész műveletet online állapotban követtem el, így a vezetőség kérésének megfelelően le is jelenettem a gyakorló repülést. Megint örömmel állapítottam meg, hogy jó kis masina ez a Kiowa.

Mozgalmas hétvége elé nézünk - bár ma még csak szerda van. Ugyanis két gyakorlásra alkalmas "rendezvény" is kihirdetésre került a Sasok között. Az egyik egy két napos, szombat-vasárnap, 8-18 óra közötti, nagyobb lélegzetvételű, több területre kiterjedő dolog, a másik szombat estére vonatkozik, és a kötelékrepülés gyakorlása a fő feladat, gyorsabb, illetve kevésbé gyors gépekkel. Remélem, mindkettőn valamennyire részt fogok tudni venni.

A gyakorlás jól fog jönni, akár társaságban, akár szólóban követem el, hiszen rengeteg dolgot kell még megtanulnom, begyakorolnom. Tehát: HAJRÁ!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr512136476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása