Kayama 2010.07.27. 18:48

VESPA 2 - Prológ

Százados Úrnak jelentem, a küldetésre önként jelentkezem! Kérek engedélyt felderíteni a következő célpontokat! A harcászati légijármű felszállásra kész!

Az első küldetés sikerén felbuzdulva úgy döntöttem, áttanulmányozom a rendelkezésre álló új, felderítési információkat. A térképen meghatároztam a célterület nagyjábóli koordinátáit, beraktam a látcsövet is, alaposan átolvastam a - szerencsére elég részletes - korábbi jelentéseket és megnéztem a rendelkezésre álló fotókat is. Úgy érzem, felkészülten vághatok neki az újabb feladatnak, ha a feletteseim is úgy gondolják...

A térképész egység segítségemre volt, és elég kis területre sikerült leszűkíteni a kutatási terület nagyságát, így nem kell akkora területtel megküzdenem, mint első alkalommal... Sőt, a srácok egész kis téglalapot határoztak meg - ezt nevezem én megfelelő adatgyűjtésnek ;) A dologban egyetlen(?) apró(?) nehézség van... A megközelíteni kívánt terület lezárt légtér, így lábujjhegyen kellene repülni, alacsonyan, lassan, hogy minimum azt higyjék, madár repked - abból is valami jókora -, ám arra figyelnem kell, ne nézzem őket madárnak... Mármint az ellent... Az ellent ugyanis nem célszerű lebecsülni... Viszont a bajtársat meg kell keresni, a területet fel kell deríteni!

Na, nézegetem még a térképet, meg olvasgatom a jelentést, hátha megjön hamarosan az indulási parancs :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr532180549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása