2010.08.01. 17:27
Vespa 2 - Prológ 2
Az agyam eldobom, komolyan! Másodszor vagy harmadszor futok neki ennek a küldetésnek, és valami mindig adódik! Kezdek bepipulni!
Lássuk szépen, sorban! Múltkor már nekifutottam (amikor először próbáltam offline) a VESPA küldetés második szakaszának, és meg is volt már három pózna, meg a titkos reptérre készültem épp leszállni, a találkozás végett - erre túlhevült a gépem, kikapcsolt... Ez volt az első... Sebaj, térképen kielemezve a célterület, koordinátákkal...
Második alkalommal szintén túlhevüléses történet miatt - bár akkor még az első póznáig sem jutottam el - törölhettem a küldetést.
Ma újfent előgurítottam a helit a hangárból, és szépen, rendesen, térképet átnézve, feladatot átismételve indultam útra. Persze, hogy túlhevült a vacak, miután túljutottam Szolnok bázisa felett... Sebaj, kis pihenőt és hűtést követően - ember lánya nem adja ám fel, pláne, mióta a sasok közé lépett - megint nekiduráltam magam! Meg a helikoptert! Megtaláltam a 2. számú póznát, lefotóztam, és útra keltem az 1. számú póznához, amikor is megbolondult a helikopter! Forogni kezdett, mint a búgócsiga, először lerakta magát a földre, majd felfelé tört - közben pörgött, pörgött... A magasságmérő ijesztő értéket, több, mint 30.000 láb magasságot mutatott, már veszélyes közelségbe került egy utasszállító repülőgép is, a vörös köd is rám tört... Végül lezuhantam Kunmadaras magasságában..........
Kész! Komolyan... De akkor is megcsinálom ezt a küldetést! Hát nehogy már! De tényleg...
És, hogy lássuk, tényleg meg is volt a célobjektum, íme a bizonyító fotó:
Szólj hozzá!
Címkék: problémák vespa küldetés hue
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.