Kayama 2010.08.21. 08:35

Pápai élet :)

Tegnap megint összejött a kis csapat sasmadár a pápai fészekben. Petya és Gábor a MIG23-t, Sanyi a C130-t, jómamam az F18-t toltuk ki a hangárokból, természtesen mindhárom típus magyar felségjellel állt az apronon, míg a pilótáik készülődtek :) Azt hiszem, elég mozgalmas időszakot élt meg a műszaki személyzet a reptéren, de hát augusztus 20-án mi mást várhatnánk?

A MIG-ek már levegőben voltak, mikor kitoltam a 18-ast, azonban ügyetlenkedésem folytán kicsit vissza kellett vinnem a gépemet a hangárba... A generátor hibát jelzett, meg kellett nézetnem a műszakiakkal... Ezalatt Sanyi is levegőbe emelte a nagy madarat, majd a műszakiak apróbb segítsége után végre én is felszállhattam, és a C130 után eredtem. Azonban, mialatt az összes gépünk levegőbe került, egy ötödik gép is felszállt közben Pápáról, ha jól rémlik, az is egy MIG volt, magyar festéssel, ám talán szlovák pilótával. (Szóval tényleg melózhattak a földi kiszolgáló személyzet tagjai rendesen :) )

Tehát... Sanyi a levegőben, a Herculessel, a MIG-es fiúk egyike leszállt, tankolni, én fölszálltam és Sanyi után indultam, majd leszállt a másik MIG-ünk, szintén tankolni. Viszonylag gyorsan beértem Sanyit, de nem mentem túl közel hozzá, mert valamiért nagyon küzdöttem a masinámmal. Közben szemből jött visszafelé a szlovák kolléga (ő akkor már megjárta Sármelléket, mi még akkor tartottunk arrafelé). Úgy döntöttem, hogy visszafordulok Pápa felé, mert nem éreztem valahogy a gépemet. Pápához közeledve azt láttam, hogy Petyáék éppen szállnak fel, így megint fordítottam a gépemen egy kicsit... Ne legyek már útban nekik... Gondolkodtam azon, hogy mégis elmenjek Sármellékig, csinálni egy Touch and Go-t vagy egy alacsony áthúzást, de akkor jött egy pillanat... Majdnem "leestem" a géppel... Valamit nagyon benézhettem, mert elfogyott a sebesség, és veszélyesen közel került a föld. Azonban a masina erejének és utánégetőjének hála, elég gyorsan visszakerültem a megfelelő magasságba és lendületbe - viszont úgy döntöttem, inkább tényleg leszállok. Újfent Pápa felé vettem az irányt, immár biztos leszállási célzattal. Eközben a szlovák kolléga le is szállt Pápán. Jómagam érkezés közben - megint - elbambultam, vagy mit csináltam, fogalmam sincs, de végsőre fordulva megint elhagytam valahol a sebességemet, és a bevezető fénysorok ELŐTT tettem le a gépemet... (a tegnapi nem az én napom volt)

Amikor odagurultam végül a pálya végére, és beálltam az egyik állóhelyre, nem sokkal később hallottam a rádióban a többieket. Jöttek visszafelé. Először Sanyi érkezett, majd Gábor és Petya is megszólalt a csatornán.

Ahol a gépem állt, onnan szépen láttam az érkezőket, ahogy Sanyi ráfordul a Herculessel a 16-os pálya végsőjére, és a MIG-eket is egész jól láttam. (Apróbb FS-beli nehézség volt, hogy valamiért a rendszerem Boeing-eknek látta a MIG-eket, így inkább most csak Sanyi érkezését fotóztam...) Természetesen képek azért születtek, a fiúk fényképeztek helyettem is :) Jöjjenek tehát a képek :)

Érkeznek a fiúk:

Újabb fotók az előtérről, érkezés után, Sanyitól:

Végül, de nem utolsó sorban Petya képei (levegőben, apronon):

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr842236599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kayama 2010.08.21. 20:30:21

@immortalis: ráadásul kétszer is elhagytam valahol............ :S
süti beállítások módosítása