Kayama 2010.08.22. 08:36

Kecskeméti tömeg

Tegnap este Kecskeméten jött össze kisebb csapat, repülési célból :) Komolyan mondom, kezd egyre inkább izgalmassá válni ez az egész :) Tegnap öten indultunk gyakorló repülésre Kecsóról... A kötelékezést úgy kezdtük, hogy én vezethettem a csapatot, ám végül (viszonylag hamar) átadtam a "leader" pozíciót egy sokkal tapasztaltabb társnak :) Nem is bántam meg!

Jó kis túra volt, küzdős dolog követő gépnek lenni, ha az ember nem mindig uralja 200%-osan a masinát, de igyekeztem. A többiek viszont nagyon ügyesek voltak :) Nemsokára nekem is menni fog, ebben biztos vagyok. A lényeg a gyakorlás.

Azonban kiderült számunkra valami érdekes. Tegnap az F18-assal mentem, volt, aki Gripent, volt, aki MIG-et választott, de volt a csapatban Albatros is. Azonban, arra jöttünk rá tegnap, hogy a 18-asom gépigénye rendesen megnehezíti a többiek repülését is, mert - mivel az FS alapjában véve nem kötelékezésre van kitalálva - az FPS igénye ennek a modellnek eléggé ugrálóssá tette a dolgot... Szóval, nem biztos, hogy több gépnél jó választás a Superbug. Úgy hallottam, már dolgoznak a problémán az illetékesek, remélem, hamar kijönnek valami jó megoldással, mert megkedveltem ezt a madarat...

Viszont most csak két (induláskori) képet csináltam. Ha a többiek fotóztak, és elküldik, akkor azokat is kirakom, de jöjjön a két fotóm.

Az előtéren így néztünk ki:

Ez pedig életem első vezér-pozíciója volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr262238380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Super 64 2010.08.22. 14:48:13

Nem a Superbuggal van a baj, hanem a Hornet MTL-modelljével. Ez lényeges különbség - szerencsére rövidesen lecserélik egy "barátságosabb" modellre a jelenlegit (az MTL-ben). :)

Kayama 2010.08.22. 18:12:42

@Super 64: Fogjuk rá, hogy értem, de inkább úgy fogalmaznék, hogy érzem a különbséget... Hajrá fejlesztők!

Super 64 2010.08.22. 18:31:59

Na. A Superbug az, amivel TE repülsz. A többiek nem ezt látják, hanem az FP-dben beállított MTL-modellt. A bajt ez az MTL-modell okozza a többi repkedőnél, nem a Superbug.
Ezzel együtt persze a Superbug is zabálja az FPS-t, de az egy másik történet. :)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.08.22. 21:34:01

A 737-esnek adtatok díszkíséretet? :)

Matazeqi 2010.08.22. 22:11:51

@immortalis: A 737-es csak álca volt, nem úgy látszott, ahogy akart... :) De jó buli volt :)

Kayama 2010.09.11. 18:48:20

Most nézem, hogy másik profilomból írtam ide :D Akkor fel sem tűnt...
Matazeqi (personal blog) = Kayama (repülős blog)
süti beállítások módosítása