Kayama 2010.09.28. 23:18

Gyakorlás

"Amit mondtál, nagyrészt jó volt... Csak fontos dolgokat hagytál ki..." - Mert nem készültem fel rendesen, mert elizgultam (de miért???), mert féltem (de mitől???)... Viszont tapasztalatnak kifejezetten jó volt. A 'nem_mindig_pozitív' tapasztalat is tapasztalat... Sőt, ezt most kifejezetten úgy fogom fel, hogy baromi sokat felejtettem azóta, hogy utoljára civil forgalmat irányítottam (a májusi rendezvény óta kábé nem irányítottam civil gépeket - az SO event is más kategória volt). Újfent megerősödtem abban a tudatban, hogy veszett sokat kell gyakorolni, hallgatni, figyelni, jelen lenni... Jó móka ez, és szeretném jól csinálni. A jelenlegi szintemnél nem lesz nagy kunszt jobban csinálni...

Tartottam valamiért mindig is ettől a pozíciótól - bár állítólag viszonylag egyszerű... Mégis, lehet, csak a rutintalanság, vagy szimplán fáradtság/ügyetlenkedés miatt, de most a szokottnál is döcögősebben indult... Nem kell kapkodni, nem kell elsietni semmit - viszont így meg úgy éreztem, hogy belecsöppentem valamibe, amiről hirtelen fogalmam sem volt - és ez egy kicsit ijesztő volt...

Na igen... Kényelmesebb, egyszerűbb úgy belecsöppenni valamibe, hogy az ember megnyitja az adott pozíciót, és várja a gépeket, amik szépen, sorban jönnek-mennek... De így, hogy beültem, és már különböző fázisban voltak gépek, és még azt sem tudtam/láttam hirtelen, ki hol van... - Na, ezért sem csinálnám ezt az életben... Már itt beparázok a stresszhelyzettől - és hol van még az igazi stressz?

Semmi gond! Okultam belőle... Biztos vagyok benne, hogy mindig lesz segítségem is... Ráadásul most egy-két dolog olyan volt, hogy - remélhetőleg - nem fogom újra elkövetni... Nagyon más Ferihegy Torony pozíciója, mint akár Sármellék, vagy Debrecen... Logikusabb, jobban elkülöníthető a forgalom... De mégis... Viszont itt a kihívás, hogy csináljuk még jobban, törekedjünk a jobb teljesítményre... Ideje újra előkeresnem a "sokat kérdez és nagyon odafigyel" énemet. És TÉNYLEG rá kell készülni a feladatra. A többiek szórakozását is elronthatom, ha figyelmetlen, szeleburdi vagy felkészületlen vagyok... Azt meg nem szeretném... Át kell néznem újra a jegyzeteimet, a kézikönyveket...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr752330969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása