Kayama 2010.12.05. 21:46

VESPA küldetések

Nos, kérem... Van ez a VESPA misszió, ahol különféle (összesen jelenleg 7 10 - elírtam, bocsi, Szpidi) küldetést lehet teljesíteni. Géza bácsi piszkos kis ügyleteivel indul a dolog, majd az Andok hegységbe szólít a feladat. Aztán északon akad menteni való (itt tartok jelenleg), és még három hat másik (most nem emlékszem a leírásra) út van.

Az utóbbi időben eléggé SO-specifikussá váltam. Tetszik ez a különleges, nem "csak repülgetésről" szóló világ. Jók ezek a küldetések, a kutatások. Szeretem a "vadászatokat" - na jó, megtalálni és kísérni az utasszállítókat - is. Érdekesek, különlegesek a különböző humanitárius utak is.

Na, de vissza a VESPA küldetéshez. A 3. szakasz keretén belül az 571-es járat szerencsétlenül járt utasai, túlélői után kutattunk, most azonban megnéztem a negyedik szakaszt. A küldetés a grönlandi vizeken ad feladatot. Hajókat kell menteni. Ma este nekilendültem. Átnéztem a dokumentációt, betöltöttem a megfelelő reptérre a Chinook-ot, beállítottam a dokumentációban szereplő, a hajók által sugárzott rádiófrekvenciát, és útra keltem. Érdemben rádiónavigációs feladat ez a küldetés. A feladatot azonban sikeresen teljesítettem :) Lássuk, mit lehetett találni az északi vizeken :)

Első "találat":

Második célpont:

Harmadik rész:

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr432495512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása