Kayama 2011.04.29. 22:41

Harry Spotter...

...néven szeretnék új életet kezdeni :) Rajongásom, csodálatom a repülőgépek iránt - mióta IVAO-zom, még inkább, sőt! - egyre komolyabb... Mióta tanulhattam a repülésről, más szemmel nézek az égre, máshogy tekintek a gépmadarakra. De leginkább bámulom őket... Nézem az égen szálló, kisebb (meg még kisebb/nek látszó) repülőgépeket, próbálom kitalálni, milyen típusúak, milyen magasan, milyen irányban szelik az eget. Milyen pályairányon szállnak fel-le... Belelkesedem, ha egy-egy madár alacsonyabban érkezik, ha már látni vélhetem a szárnya aljára festett lajstromjelet, vagy bármi mást. 

Ma azonban részem volt néhány érdekes, számomra roppant izgalmas pillanatban. A vonaton ülve, Pest felé tartva, kinéztem az ablakon. Egy gépet láttam az égen, nemrég szállhatott fel. Azonban, a "szembe menő vonat" sebessége, és a repülőgép sebessége olyan helyzetet teremtett, mintha a repülőgép állt volna a levegőben... Ahogy haladtunk a vonattal, és én néztem a gépet, tökéletesen az volt az érzetem, hogy egy centit sem mozdul, lebeg... De nem így volt - természetesen. 

Aztán, hazafelé jövet, a vonatot várva Rákoshegyen, újfent megcsodálhattam a 13-as pályairány szépségeit :) Egy ideje már, hogy arrafelé járok, de sosem láttam (szerintem) ilyet - vagy, csak nem figyeltem volna? A lényeg: a végsőn ereszkedő gépeket szinte karnyújtásnyi távolságról csodálhattam. Így, leírva és visszaolvasva, nagyon nem jön vissza az az érzés, ami ott, az állomáson hatalmába kerített, azonban eszembe jutott, hogy ha valakit megcsap a kerozin gőze, az többé nem szabadul... S hogy ez mennyire igaz? Saját bőrömön tapasztaltam, hogy nagyon is... Azt viszont nagyon sajnáltam, hogy nem tudtam lefotózni az érkezőket. Fényképezőgép nem volt nálam, és a kamerás mobilom is lemerült... Talán Murphy-nek lehetett egy kis köze a dologhoz, de legközelebb résen leszek! Ez már biztos!

Kék eget, csodás repüléseket (és ahol kell, esőt!) mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr732865669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zebra 2011.04.30. 06:40:39

Amióta fényképezőgépem van megtanultam, hogy mindig magamnál kell tartani pótelemekkel együtt.
Ezután mit kívánjak? Kék eget, és dél-keleti szelet! :)
süti beállítások módosítása