Kayama 2009.10.04. 22:02

Légiirányítás

Nagyon remélem, hogy már eljutok végre az irányításhoz. Ahhoz a részhez, ami először magával ragadott az IVAO-n.

A légiirányítást, forgalmat "csak" megfigyelni többféle módon lehet az IVAO rendszerében. A többféle módhoz többféle program használható. Az egyik a Dolomynum, a másik az IvAE, a harmadik az IvAc. Legalábbis, amiről én tudok. Az IvAE volt az első, amin keresztül betekintést nyerhettem ebbe a világba. A többi meg már jött magától...

Akkor szerettem bele végleg a repülésbe, irányításba (főleg a légiirányításba), mikor megpillantottam a radarképet ...

Ekkor vált nyilvánvalóvá számomra, hogy én ezt MEG AKAROM TANULNI... Ugyanis az igaziak ehhez nagyon is hasonló radarképeket néznek, ilyenek alapján dolgoznak...

Ráadásul, nagy szerencsém volt, mert kezdettől fogva nagyon kedvesen, segítőkészen fogadtak. Nem féltem kérdezni sem - és ezt a szokásomat megőriztem a mai napig ;) Viszont, mindig találok valakit, aki válaszol...

A mostani, korábban már hivatkozott projekt (új pozíciók Ferihegyen és az IVAO szerepe) eléggé felvillanyozott, és valahol arra ösztönöz, hogy újra beüljek irányítani. Szeretem csinálni, bár rég irányítottam... Át kell néznem a változásokat. Lehetőség szerint folyamatosan célszerű ezt (is) csinálni, hogy az ember ne essen ki a gyakorlatból. Pláne, ha még olyan túlzottan sok gyakorlata nincs is...

Azért, ez a projekt nem akármi... Büszkének kell lenni erre a lehetőségre... Jó lenne tényleg aktív részesévé válni, hogy majd az unokáimnak mesélhessek róla ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr481427823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása