Estére eléggé elfáradtam a napi mindenfélékkel, és úgy döntöttem, lefekvés előtt még szokom Ferihegyet, az új sceneryt. Kicsit szaggat, kicsit döcög, de egész szép - és fent vannak rajta a szükséges változások, amik az AGP projekthez kellenek.

Offline módban repültem - meg kell szokni, gyakorolni kell ezt a repülést... Talajérintéses átstartos iskolakört repültem. Egész jónak éreztem - bár az első körnél a végső egyenesre fordulás az alapfalról kicsit kunkori lett, meg kicsit alacsonyra vettem a siklópályát, de a touch and go-ra jó volt. Futómű érintette a talajt, gáz, és emelkedés újra. Aztán a következő kör már sokkal szabályosabb lett. Jobban sikerült időzíteni. Tökéletesen sikerült ráfordulni a végsőre, a PAPI lámpák megfelelő szögű siklást mutattak, minden kerek volt :) Sima földet éréssel zártam. DE! Hogy mégse legyen teljesen rózsaszínű a köd, elnéztem a gurulóutat... Vissza kellett fordulnom a pályán. Fogalmam sincs, ilyet lehet-e a valóságban, de szerintem nem. Mindegy, majd utána nézek... Aztán már az Apronon is kóvályogtam kicsit, kerülgettem a géppel a bólyákat :D De összességében egész jó lett az iskolakör.

Jó dolog az iránytű a gépben :) Sokat segít a 90 fokoknál ;)

Beech58-al repültem most, nem Cessna-val és nem is nagyobb géppel. Ez a kis Beech egészen kézre áll... Kedvelem :)

S hogy egy kis kép is legyen a büszkeségemről, mármint az iskolakörről, íme:

Tudom, hogy a tapasztaltaknak nem nagy szám ez, meg biztosan lehet ebben is hibát találni, de nekem mégis nagy dolog... :) Viszont az jutott még eszembe, hogy mindenképp felrakom ide egy nyári repülésem emlékeit :) Santorini szigetére ruccantam ki egy hidroplánnal, és nagyon jópofára sikerült... Pár szép képpel megörökítettem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr741441587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2009.10.11. 10:38:44

Remélem nem baj, hogy belerángattalak ebbe.. :-))))

Kayama 2009.10.11. 12:15:18

@Schaf: Dehogy baj! :) Hálás vagyok érte, hidd el... Köszönet érte :)
süti beállítások módosítása