Kayama 2009.11.11. 17:12

Készültem :)

Még szerencse, hogy az előző bejegyzés vége úgy szólt, nem kell fejjel menni a fotocellás ajtónak :) Miért is írom mindezt? Hát, talán csak azért, mert ma kora délután végül mégis nekifutottam a vizsgának... 45 perc, 20 kérdés, feleletválasztós teszt, angolul... Most váróponton vagyunk :) Ugyanis, meg kell várni, hogy a rendszer (vagy valaki a túloldalon) ellenőrizze a vizsgalapomat...

Gyorsan végeztem vele (igyekeztem nem összecsapni)... Egy-két kérdésnél volt némi értelmezési problémám, de sikerült megbírkózni vele, azt hiszem...

Kíváncsi vagyok... Azért, mégiscsak más lenne, ha "kapitányként" repkednék ezentúl :)

Drukkolj, kedves Olvasó... Természetesen, amint meglesz az eredmény, írni fogok :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr521518253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Super 64 2009.11.11. 17:59:56

Drukkolok. Aztán nagyon szeretnék egy C1-hez (vagy most éppen minek nevezik :D) is gratulálni... :)

Kayama 2009.11.11. 18:14:52

@Super 64: Türelem (remélem eredményes - most pilóta-, később irányító) vizsgát terem :)
Köszi :)
süti beállítások módosítása