Kayama 2009.11.14. 10:58

Orion

Azt hiszem, már tudom, miért is akartam mégis annyira a lelkem mélyén ezt a kapitányi minősítést. Most le is írom.

Az IVAO-n (is, mint ahogy másik ilyen jellegű hálózaton is) vannak úgynevezett virtuális légitársaságok. A magyar divízióban négy "hivatalos" ilyen társaság működik, a Pannonwings, az EEP (European Express), a Hungarian Eagles és az Orion. Mindegyik más és más, ahogy az a honlapjukról is kiderül. Amikor az IVAO-ra kerültem, és elkezdtem nézelődni, mik is ezek, hogy működnek, és hasonlók, akkor már körvonalazódott bennem, hogy

  • a Pannonwings-hez sosem leszek "elég jó", de tetszik...
  • az EEP-ben nekem kicsit túl sokan vannak...
  • a HUE (Hungarian Eagles) katonai társaság...
  • az Orion a legszimpatikusabb számomra.

Több oka is van az Orion felé irányuló szimpátiámnak. Egyrészt civil, másrészt nincs "tömeg", harmadrészt egyszerű, valamint nem a legmodernebb, "csak bepötyögöm, és mindent elvégez a gép" (elnézést kérek azoktól, akik ezt szeretik) típusok vannak, amikkel - szerintem - az alapokat igen jól meg lehet tanulni.

Amikor ténylegesen nekiálltam repülgetni, valahol elkezdett munkálkodni bennem a vágy, hogy tagja lehessek ennek a virtuális légitársaságnak. Viszont (ahogy a többihez is) a belépéshez szükség volt a minimum kapitányi rangra, amit az elején rettentő távolinak éreztem. Ennek ellenére(?) amikor a 10 órás, (régi nevén) FFO (később SP, most FS) szintre eljutottam, felvettek a társasághoz, bár, akkor még "student" fokozatban, bizonyos korlátozásokkal. Azonban, valahol, titkon ösztönzött a dolog, hogy feljebb lépjek a ranglistán, és tényleg teljes jogú tagja lehessek ennek a társaságnak.

Ez most megtörtént. Valahol büszkeséggel tölt el ez az egész. Számomra fontos volt, és képes voltam rá, hogy véghez vigyem.

Azonban, van még egy légitársaság, amelyik tagjai közé fogadott, és kicsit másabb, kötetlenebb. Azt a társaságot más miatt (is) szeretem, és arra is büszke vagyok, hogy pilótája lehetek. De arról most nem írok :) Majd máskor.

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr41524248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása