Írtam a képről felismerős játékról, ami az IVAO fórumán található. Azt is említettem, hogy a feladványom már bírta pár napja... Végül egy kis segítséget is írtam, merre is lehetne keresni a megoldást. A segítő sorok beírását követően meglehetősen gyorsan befutott a megoldás.

A MIG-8 Kacsa tehát megfejtésre került. Egy MIG, ami annyira nem annak látszik, hogy még! :) Viszont a dolgát tényleg megfelelően tette. Ez a határozottan érdekes kinézetű repülő szerkezet (leírás róla itt) első pillantásra megfogott. Annyira más, annyira nem hétköznapi (szerintem még saját korában is meglehetősen másmilyen volt)... Rögtön sejtettem, tökéletes, ideális feladvány lesz. Bár, kétség kívül nehézkes volt megfelelő képrészletet kivágni belőle, hisz maga az egész repülőgép roppant kicsi, de sikerült.

Most egy századjelzést kell kitalálni... Ilyen téren még abszolute nincs tapasztalatom, de nyitott vagyok ;)

Mára ennyi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr241540514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása