Kayama 2009.12.03. 12:18

ORI019

ORI019 tegnap megint "szolgálatban" volt :) Visszavitt egy gépet Pécsről a Sármelléki bázisra, egy DOVE-ot. :) Ügyetlenkedett egy sort, meg ilyesmi, de a gép végül nem tört össze, szerencsésen megérkezett Sármellékre, és még irányítás is volt... Szóbeli...

Első voice-os irányításom volt, és kábé megpróbáltam eljárást repülni... Előtte (sajnos csak nagyjából) megnéztem a térképet, hogy a DME adótól merre menjek, és hogy forduljak majd rá a 16-os pálya végső egyenesére... Azonban, a sebességekkel vannak még problémáim. Amikor elkezdtem tanulgatni a repülést, mindig túl gyorsan értem el a pályát, és talajt fogva, mindig irányíthatatlan volt a gép. Aztán rájöttem / utána olvastam-néztem, és kiderült, hogy túl nagy volt a sebesség.

Nos, most a másik véglet ért utól. Gyorsnak éreztem a közeledést, viszont nem néztem meg a landoláshoz javasolt sebességet, így most túl lassan értem a pályához, és érdemben leesett a gép az aszfaltra.

Tegnap azt is mondták, hogy kicsit (meglehetősen!) rá kéne gyúrnom némi önbizalom-kérdésre... Merthogy, izgultam, idegeskedtem... Merthogy még gyakorlatlan, tapasztalatlan vagyok... Viszont, ha nem csinálom szorgosan, sose fogom megtanulni - viszont tudom, hogy jól is tudom csinálni.

Izgultam, mert hangbéli irányítás alatt most repültem először, még pár dologban bizonytalan vagyok, kicsit talán felkészületlenül ugrottam neki a repülésnek. Meg egy rakás dolog nem jutott eszembe, és még a gépet sem ismerem 100%-ig... Viszont, azóta eszembe jutott egy tegnap nekem címzett mondat: "tojd le, ki mit gondol, és csináld jól, mert képes vagy rá"... Szóval, gyakorolni kell... Sokat! Dove-al, mással...

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr431570940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása