Kayama 2010.01.03. 00:40

Trió - Kvartett

Az esti terv megvalósult, megint repülhettem, ráadásul nem hármasban, hanem négyesben szeltük az eget. Nagyszerű érzés úgy repülni, hogy nem feszélyez semmi, kellemes a társaság, és még okosodhatom is. A fokkerrel keltem útra, és végre kezdem egyenrangú félnek érezni magam - na nem, mintha eddig bármikor is bárki olyat éreztetett volna velem, hogy ki vagyok én itt a kis gépekkel repülések kapcsán. Sosem éreztem ilyet, azonban más volt a ma esti (most már tegnap esti) repülés. Meg kell szoknom, meg kell tanulnom a gépet, ez tény, de... másabb volt így repülni. Na, lényeg a lényeg, hogy bizonyos utakra, bizonyos helyzetekbe már nem elég a számomra oly kedves kis gépek bármelyike. Itt bizony már Medium kategória célszerű. De egyre jobban tetszik :)

Volt ám közös fotózkodás is :) Biztos vagyok benne, hogy Mikiék felrakják az általuk készített képeket a tu-134.blog.hu-ba, de én is kirakom ide azt, amit én készítettem rólunk. Jól indul ez az év. Remélem, irányítani is lesz lehetőségem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr531640941

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hanoiba megyünk, bizony! 2010.01.03. 13:45:07

A közös repülések élménye hajt minket. Maya már készült az estére, mint kiderült, blogjában elolvashatjátok, Gábor kolléga pedig Peti meghívására csatlakozott hozzánk, mindnyájunk örömére.Két Fokker 70-es és két Tupoljev 134-es készülődik a kunmingi el...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása