Kayama 2010.02.25. 17:00

Pócza "Neu" Zoltán

A napokban (na jó, január vége felé) nézelődtem a neten - micsoda meglepetés :) Tehát, nézelődés közben a HVG.hu oldalán egy érdekes cikkbe botlottam, amit rögtön meg is jegyeztettem a böngészővel. Nem is egészen így történt a dolog, most, hogy visszagondoltam...

Általában, ha felmegyek az internetre, akkor elsők között én a Hírkeresőn szoktam tájékozódni a nagyvilágban - és kis hazánkban - zajló eseményekről, történésekről. Átfutom a hírdobozokat, és ha valami felkelti a kíváncsiságomat, ráklikkelek. Így jutottam el a következő cikkhez is. A cikk címe: "Lélegzetelállító fotók egy amerikai repülőgép-hordozóról". Szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit egy ilyen cikk-cím nem hagy hidegen... Számomra Amerika már eleve egy más világ, és pár dokumentumfilmen már azt is megnézhettem, hogy egy repülőgép-hordozó anyahajó külön világ a világban... Egyértelmű volt tehát a lépés: klikkeltem. Őszintén szólva, először a fotókra voltam nagyon-nagyon kíváncsi, de mégis, végigolvastam a cikket is. Muszáj is volt, mert csak így juthattam el a képekhez :)

A kattintás egy bloghoz vezetett. A blog írója - a hogy futólag belepillantottam - interjúkra szakosodott, és saját bevallása szerint is a rendkívüli képekre figyelt fel, onnan vezetett az út a címben említett nevű - szerintem eszméletlenül szerencsés - fiatalemberhez.

Pócza "Neu" Zoltán lehetőséget kapott egy amerikai repülőgép-hordozón fotózni... Gondolkodtam, hogy hogyan is foglaljam össze mindazt, amit ez a fiatalember megtapasztalhatott, de rájöttem, nem tudom. Inkább berakom azt a linket, ahol a vele készült interjú, és az általa készített hihetetlen fotók megtalálhatóak.

Íme: spottr.hu/2010/01/25/interju-pocza-neu-zoltan/

A bejegyzés trackback címe:

https://kayama.blog.hu/api/trackback/id/tr241739506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása